کابینت, همه مقاله ها

بهترین رنگ کابینت در سال ۲۰۲۲ + ترکیب ها و رنگ های پرطرفدار

بدون شک، آشپزخانه قلب خانه است؛ به همین دلیل باید به اجزا و امکانات آشپزخانه مخصوصا کابینت و رنگ کابینت ها، توجه کرد. با تحولات معماری و دکوراسیون داخلی هم، مدل و رنگ های ترند خیلی برای خانم های خوش سلیقه مهم شده است و در زیبایی خانه بسیار نقش دارند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که رنگ کابینت در سال ۲۰۲۲ چه رنگی است؟ در این پست، می خواهیم به این موضوع بپردازیم.

رنگ کابینت سال ۲۰۲۲

رنگ سفید، به عنوان محبوب ترین رنگ در تمامی سبک ها شناخته شده است. سفید، نه تنها در کابینت بلکه در تمام اجزای دکوراسیون، رنگ محبوبی است که همیشه مد خواهد ماند. در ادامه هم نمونه های رنگ کابینت در سال ۲۰۲۲ را معرفی می کنیم.

رنگ سال کابینت: مشکی مات

آیا کسی را می توانید پیدا کنید که منکر هماهنگی رنگ مشکی، با رنگ های دیگر شود؟ در دیزاین های  سبک مدرن، رنگ مشکی واقعا جلوه زیبایی به دکوراسیون شما می دهد و از سوی دیگر، لوازم آشپزخانه رنگی و استیل و حتی سفید، با این رنگ به خوبی ست می شود.

طبیعی است که رنگ مشکی باعث تیره و تاریک تر شدن خانه شما بشود ولی این روزها، این رنگ حتی در صنعت شیر آلات هم ترند شده است؛ لازم به ذکر است که قبل از انتخاب رنگ مشکی، از نورپردازی خانه خود مطمئن شوید تا از انتخابتان پشیمان نشوید.

استفاده از رنگ مشکی با ترکیب هوشمندانه از رنگ های مکمل و متضاد آن، بخشی از ایده های ناب طراحی آشپزخانه مدرن است. نکته دیگر، این است که رنگ مشکی در آشپزخانه های بزرگ جلوه خوبی دارد؛ بنابراین اگر آشپزخانه کوچکی دارید، اگر رنگ های دیگری انتخاب کنید، بهتر است.

رنگ ها و ترکیب های مختلف دیگر

رنگ سال را به شما معرفی کردیم ولی ترکیب رنگ های ترند در سال ۲۰۲۲ هم برای شما معرفی می کنیم و امیدواریم به کارتان بیاید و هوشمندانه انتخاب کنید. به طور کلی، جدا از رنگ، در سال ۲۰۲۲ کابینت های مدرن جای کابینت های کلاسیک و نئو کلاسیک را گرفت؛ کابینت مدرن طبیعتا باید رنگ های مدرن و فانتزی هم داشته باشد تا زیبایی آن دو چندان شود.

کابینت سبز: شکوه طبیعت

رنگ سبز در سال ۲۰۲۲ کلا ترند شده بود و در همه صنف ها، فروش زیادی داشته است و طبیعتا با این شرایط، اگر نگاهی به اپلیکیشن Pinterest کرده باشید، قطعا این رنگ و طیف های مختلف آن را حتی در کابینت و دکوراسیون آشپزخانه دیدید.

حالا چرا سبز در کابینت زیبایی دارد و ترند شد؟ چون این رنگ در طبیعت دیده می شود و ترکیب این رنگ با رنگ چوب، به چشم ما عادی است و زیبایی خاصی دارد؛ پس چرا در دکوراسیون داخلی از آن استفاده نکنیم؟ یکی از طیف های معروف سبز که امسال ترند شده، سبز آلپاین است که شرکت موبایل سازی اپل هم این رنگ را برای گوشی های خود تولید کرد.

با این حال ۶۷ درصد افراد، سبز خاکی را به عنوان رنگ ترند سال ۲۰۲۲ در کابینت سازی می دانند و کمپانی های مختلفی، این رنگ را در اختیار مشتریان قرار می دهند. به جز سبز خاکی، طیف های دیگر این رنگ مثل طیف سبز زرد با ته مایه خاکستری، سبز نعنایی، سبز‌ آبی تیره، سبز خاکستری هم طرفداران زیادی داشته است.

کابینت ترکیبی و دو رنگ

کابینت های ترکیبی هم انتخاب خوبی می توانند باشند که امسال، بسیار مد شدند. منظورمان از کابینت ترکیبی، استفاده از ۲ رنگ است که معمولا کابینت های بالایی‌ (هوایی) را یک رنگ انتخاب می کنند و کابینت های زیرین (زمینی) هم یک رنگ دیگر انتخاب می کنند. بیشترین رنگی هم که در این نوع کابینت ها، انتخاب می شود، رنگ سفید است؛ زیرا ترکیب رنگ سفید با بقیه رنگ ها راحت تر است و با اکثر دکوراسیون ها هم ست می شود.

انتخاب این رنگ بندی، باعث می شود تا عمق بیشتری به آشپزخانه شما داده شود و بزرگتر به نظر برسد و کلا انتخاب این دو رنگ، بستگی به وسایل و دکوراسیون شما و همچنین خلاقیت شما دارد تا رنگ بندی خوبی داشته باشید.

کابینت سورمه ای؛ انتخابی برای خاص پسندان

همانطور که گفتیم، مشکی مات رنگ سال ۲۰۲۲ بود اما اگر انتخاب این رنگ برایتان سخت است و احساس می کنید به دکوراسیون خانه شما نمی آید و خیلی دلگیر کننده می شود، به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ سرمه ای استفاده کنید. ترکیب سورمه ای با رنگ های چوب فوق العاده خاص و با کلاس می شود. رنگ های تیره و مخصوصا سورمه ای، در کل رنگ دراماتیکی محسوب می شوند.

جمع بندی

در این مقاله، در خصوص رنگ های مختلف کابینت صحبت کردیم و به شما رنگ های ترند سال ۲۰۲۲ را معرفی کردیم. این رنگ ها، به علت دراماتیک بودنشان، قطعا تا سال ها روی مد خواهند ماند و مطمئنا اگر در کیفیت ساخت و رنگ آن دقت کافی را داشته باشید، از انتخابتان پشیمان نمی شوید.

البته این رنگ ها، مناسب کسانی است که دکوراسیون مدرن را دوست دارند و آشپزخانه های بزرگی هم دارند. اگر از طرفداران دکوراسیون کلاسیک هستید، شاید این رنگ بندی ها مناسب خانه شما نباشد.

قیمت کابینت MDF | قیمت کابینت PVC و…

به علت متغیر بودن قیمت ها در بازار ایران، برای دریافت آخرین و به روزترین قیمت کابینت ام دی اف، کابینت PVC، کابینت های گلاس و… با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما سعی می کنیم در کنار حفظ کیفیت بالا، همواره محصولاتمان را با قیمت خوب و رقابتی به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.

خرید کابینت MDF | خرید کابینت PVC و…

اگر قصد خرید کابینت یا ثبت سفارش دارید، خواهشا با شماره ای که در سایت قرار دادیم، تماس بگیرید و اطلاعات و رنگ و نوع کابینت را بیان کنید تا سفارش شما ثبت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که صفحه مربوط به کابینت ها + نمونه کارهای ما را ببینید.

همچنین اگر قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید و نیاز به دستگاه cnc دارید، سایت دیگر ما را که مربوط به خرید و فروش دستگاه های cnc است، مشاهده کنید.

رنگ کابینت
5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست