منبت, همه مقاله ها

بهترین و بالاترین کیفیت نرده چوبی را بشناسید

کیفیت نرده چوبی

برای برخی از صاحبان خانه، نرده چوبی ممکن است، انتخاب مناسبی باشد. در حالی که چوب ممکن است به عنوان پر زرق و برق ترین یا مدرن ترین سبک نرده چوبی نباشد اما دارای بهترین قیمت اولیه است که امکاناتی نظیر حفظ حریم خصوصی را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال، تفاوت زیادی بین نرده های چوبی با کیفیت بالا و بقیه موارد وجود دارد. در این پست قصد داریم در خصوص بهترین و بالاترین کیفیت نرده چوبی و کیفیت آن صحبت کنیم.

ما در “های وود”، بهترین و با کیفیت ترین نرده های چوبی را می سازیم. از آن جایی که کیفیت، همیشه مهم است، ما هر چه را که باعث نارضایتی مشتریانمان شود را پیشنهاد نمی کنیم و همیشه بهترین ها را به آن ها با بهترین و پایین ترین قیمت بازار، معرفی می کنیم. قبل از هر چیز، پیشنهاد می کنم بخش بلاگ سایت ما و یا آخرین مقاله مربوط به نرده چوبی که منتشر کردیم را بخوانید:

۸ سبک نرده چوبی رایج در جهان

ویژگی های کلیدی کیفیت نرده چوبی

همه دوست دارند تا جایی که می توانند، پول خود را پس انداز کنند یا کمتر خرج کنند اما در مقابل آن، اگر از کیفیت محصولی که می خرید، با خبر نباشید، هزینه هایتان ۲ برابر می شود. خرید نرده چوبی هم از این قضیه، مستثنا نیست. برای خرید نرده هم شما باید بدانید که دنبال چه هستید تا هیچوقت از این معمله، پشیمان نشوید. این ها ویژگی هایی هستند که می توانید برای اطمینان از دریافت بهترین نرده چوبی، به دنبال آن باشید:

به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  • ضخامت
  • الوار با کیفیت
  • عملیات تولید نرده چوبی
  • ارتفاع نرده

ضخامت نرده چوبی

ضخامت چوب، چیزهای زیادی در مورد کیفیت محصول به شما می گوید. هر چقدر نرده ها نازک تر باشند، یعنی نرده استحکام کمتری دارد و احتمال شکستن و ترک خوردن آن بیشتر است. نرده های ارزان و بی کیفیت تقریبا ۱۵ سانتی متر ضخامت دارند؛ در حالی که ما نرده های خود را تقریبا ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر می سازیم تا استجکام بالاتری داشته باشند.

الوار با کیفیت بالا

اگر از یک محصول، انتظار کیفیت بالایی دارید، باید مواد اولیه تولید آن هم با کیفیت باشد تا محصول نهایی، راضی کننده باشد. ما در “های وود” برای همه اقشار جامعه توانایی تولید داریم ولی اگر محصول با کیفیت بخواهید، نرده چوبی ها را با چوب درجه یک واقعی می سازیم. قبل از خرید، از کیفیت چوب و الوار آن مطلع شوید.

عملیات تولید نرده چوبی

کیفیت الوار مهم است اما نوع عملیاتی هم که روی چوب انجام می شود، تاثیرگذار است. در طی عملیات تولید، فشارهایی که به چوب برای حکاکی و برش وارد می شود، می تواند مقاومت و استحکام چوب را تحت الشعاع قرار دهد. برای مثال، روی چوب های ارزان تر، نمی توانند کنده کاری زیادی انجام دهند؛ چون در معرض شکستن قرار می گیرند.

ما به شما اطمینان می دهیم که در فرآیند تولید نرده چوبی از بهترین دستگاه CNC استفاده می کنیم؛ مزیت این دستگاه این است که شما بهترین و ظریف ترین نرده چوبی را می توانید از ما تحویل بگیرید، بدون هیچگونه آسیبی به مقاومت و استحکام چوب.

ارتفاع نرده چوبی

بهترین نرده چوبی، نرده ای است که هدفش را به خوبی انجام دهد؛ همانطور که بالاتر گفتیم، یکی از اهداف استفاده از نرده چوبی این است که حریم خصوصی شما را حفظ کند. بعضی از همکاران ما، جهت اینکه قیمت پایینی به شما پیشنهاد دهند، ارتفاع نرده ها را کم می کنند تا هزینه تولیدشان پایین بیاید؛ در نهایت، این پایین بودن ارتفاع باعث می شود که حریم خصوصی شما حفظ نشود.

بهترین نرده های چوبی، به لطف پانل های بلند و کامل خود، حریم خصوصی خوبی را برای شما فراهم می کنند. به منظور ایجاد حریم خصوصی کامل، باید پانل هایی را انتخاب کنید که خداقل ۶ فوت (تقریبا ۲ متر) ارتفاع داشته باشد. این ارتفاع مهم است مخصوصا اگر قصد سفارش نرده چوبی برای حیاط خود داشته باشید.

حقایق دیگر در مورد کیفیت نرده چوبی

همیشه در تمامی مراحل از معرفی تا قرارداد و انجام پروژه، با مشتریان صادق بودیم و در مورد مزایا و معایب محصولات چوبی، شفاف بودیم و هستیم؛ از این رو قصد داریم در ادامه، یک سری حقایق از کیفیت نرده چوبی برایتان بازگو کنیم.

  • حتی اگر بهترین نرده چوبی را هم سفارش داده باشید، اگر به خوبی رنگ آمیزی نشود، نرده های شما کپک زده و شکننده می شود
  • از نرده چوبی نباید انتظار داشته باشید مثل نرده های آلومینیوم و فلزی، طول عمر بالا حتی تا ۵۰ سال داشته باشند؛ با نگهداری منظم، یک نرده چوبی در بهترین حالت تا ۱۵ سال دوام می آورد
  • نرده چوبی برای تمام دکوراسیون ها مناسب نیست؛ قبل از سفارش و خرید، حتما مطمئن شوید که نرده چوبی به دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی منزل شما هماهنگ است

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تمام حقایق را از مزایا و معایب و کیفیت نرده چوبی بیان کنیم. امیدواریم این اطلاعات به کار شما بیاید و از آن استفاده کنید. اگر آماده برداشتن قدم بعدی هستید، “های وود” اینجاست تا به شما کمک کند و در تمام این مراحل در کنار شما باشد. برای دریافت قیمت نرده چوبی و سبک های دیگری که به آن علاقه دارید، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.


لیست قیمت نرده چوبی

خرید نرده چوبی

یا

برای ثبت سفارش و مشاوره پیش از خرید، می توانید از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین برای اطلاع از خدمات خرید دستگاه cnc چوب می توانید به لینک تعبیه شده مراجعه نمایید:

خرید دستگاه cnc چوب

قیمت دستگاه cnc چوب

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست